JAK ODDAĆ SPRZĘT DO NAPRAWY?


W chwili obecnej są dwie możliwości oddania sprzętu do naprawy. Zapraszam do dostarczenia do siedziby firmy mieszczącej się przy ul Radwańskiej 65/2 (WYMAGANE WCZEŚNIEJSZE UMÓWIENIE SIĘ ZE WZGLĘGU NA KONIECZNOŚĆ WYJAZDÓW DO HURTOWNI) Lub skorzystania z opcji naprawy wysyłkowej więcej

Mam świadomość, że przekazanie swojego sprzętu do naprawy nie jest niczym przyjemnym i wzbudza obawy. Od ok 10 lat naprawiając komputery oraz smartfony, gdy nie ma możliwości naprawy na miejscu, klienci powierzają mi swój sprzęt przedstawiający sobą niejednokrotnie znaczną wartość, który zawsze wraca do właścicieli z naprawy i nigdy nie ma problemów z jego odbiorem.

Niestety w branży GSM ze wzgędu na użycie klejów oraz skomplikowaną budowę, konieczność użycia specjalistycznego sprzętu, wykonanie naprawy na miejscu / "od ręki" jest w większości przypadków praktycznie niemożliwe.

Poniżej przedstawiam plusy i minusy sposobu w jaki działa Smartphone Spa



Możliwość przekazania i odbioru sprzętu o dogodnej porze. Eliminuje problem pokrywania się godzin pracy punktu serwisowego z Państwa godzinami pracy oraz rezygnowania z codziennych planów.




Parking- nie muszą Państwo szukać miejsca do zaparkowania w centrum miasta w godzinach szczytu- najczęściej w okolicy miejsca jest dostatek. Istnieje możliwość Przekazania lub odebrania sprzętu w swobodnym przedziale czasowym (z reguły od 10 do 20)


Z racji na nieregularny czas pracy istnieje możliwość szybszej naprawy telefonu.

 




Prowadzę legalnie działającą firmę. Zawsze otrzymują Państwo dokument potwierdzający przyjęcie sprzętu do naprawy na którym widnieją dane firmy oraz moje.




Nie widzę przeciwskazań w wylegitymowaniu mnie podczas przekazywania sprzętu celem sprawdzenia czy jestem właścicielem firmy przyjmującej zlecenie.

 



Prowadzę jednoosobową działalność w związku z czym zawsze dowiedzą się Państwo od razu na jakim etapie jest naprawa i nie muszą Państwo przy każdym kontakcie przedstawiać kilkukrotnie sprawy z którą dzwoniicie będąc przełączanym od jednego działu do drugiego.






Zawsze przed oddaniem czy też odbiorem sprzętu istnieje konieczność umówienia się.

 

 







KONTAKT


Bogdan Jaroma- właściciel

TEL:789 31 66 99
kontakt@smartphonespa.pl




LOKALIZACJA


UWAGA!!! Przed wizytą
wymagany kontakt


Łódź ul.Radwańska 65/2


NAPRAWA WYSYŁKOWA


W chwili obecnej ze względu na częste przesyłki z niewłaściwie zabezpieczonym urządzeniem w przypadku chęci skorzystania z naprawy wysyłkowej oraz uzyskania dokładnych danych do wysyłki, proszę o kontakt z numerem podanym na stronie, lub poprzez - email.

 

Przed wysłaniem telefonu należy pamiętać, że:

-Przesyłka musi być dobrze zabezpieczona (niedopuszczalne jest wysyłanie telefonu zabezpieczonego jedynie pojedynczą kopertą z folią bąbelkową).

-Jeśli do telefonu dostęp zablokowany jest hasłem, wzorem, lub innym kodem, zabezpieczenie to należy zdjąć lub udostępnić, w przeciwnym razie nie będę miał możliwości sprawdzenia na przykład działania nowego digitizera, poprawności wyświtlania obrazu ( różne tła) a co za tym idzie, nie mogę ręczyć za 100% powodzenie naprawy.

-Do przesyłki należy zamieścić informacje z adresem zwrotnym, numerem kontaktowym oraz zakresem naprawy- wystarczy mała kartka napisana odręcznie.

-Jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę należy zanaczyć to w informacji do przesyłce oraz podać dane do faktury wraz z numerem NIP.

-Ceny podane w cenniku dotyczą sytuacji gdy klient dostarcza oraz odbiera sprzęt na własną rękę, w przypadku naprawy wysyłkowej należy doliczyć koszta przesyłki zgodne z cennikiem operatora.

-Standardowo naprawiony telefon odsyłany jest "za pobraniem"- jeśli preferują Państwo inną formę rozliczenia niezbędne jest uzgodnienie tego podczas kontaktu.

-Polecaną formą wysyłki, Paczkomat inPost lub przesyłka kurierska, w przypadku wysłania telefonu listem/ paczką pocztową czas naprawy może się wydłużyć, a koszt wzrosnąć- w przypadku listów poczta nie podejmuje próby dostarczenia, jedynie pozostawia awizo do odbioru samodzielnego w placówce poczty. W przypadku paczek często pomimo teoretycznego awizowania, awiza ani informacji o brak

-Czas na jaki rozstają się Państwo z telefonem wynosi około tydzień ( naprawa + wysyłka w obie strony).